vrijdag 9 juli 2010

Vakantie!

jawel, in mijn prive-zwembad op landgoed "noordenhoek"

spannend!
maar gelukkig zijn er de bekende bellenblaas-bellen om te vangen
helemaal zen in de weilanden, tussen de appels en de koeien


met mijn papa op de ligstoel spelen...

een nieuw vriendje erbij!

samen op onderzoek uit...

ondeugende eigenwijze familie-leden bij elkaar...

"zo ben ik net al een alles kunnende peuter,
maar ik viel er met regelmaat vanaf...
tot mijn eigen grote verbazing !"


Vakantie in koetshuis 't Geyn, op landgoed Noordenhoek te Deil ('n echte aanrader!)
Eindelijk eens even met zijn 3-en een weekje weg! Wat was dat welkom.... veel geslapen, lekker fruit gegeten, prachtig gefietst langs "de Linge", veel uit "eigen boomgaard" geperste appelsap gedronken, veel nagedacht, maar vooral genoten van onze prachtige zoon, die het geweldig heeft gedaan tijdens de vakantie! Er zijn nog veel meer leuke foto's, deze zullen we binnenkort ook plaatsen, met wat meer informatie over hoe het nu met Ami Joe gaat.
Wij krijgen telkens een vette glimlach als we de foto's zien, dus hopelijk jullie ook!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten